lite av varje....

har borjat jobba eller har jobbat en dag sa man kan ju inte saga sa mycket om det, men det vart ju super roliga o trevliga mannsikor dar iaf :) fan det e en san snygg kille jag mar fan illa varje gang jag ser han lol lol
en riktg tina kille det!! wiiihooo

trakigt att josse har akt nu till phi phi hahhahaa hade sjukt roligt med henne! haha sma grodorna for nagra thai kl 04 haha...sen festade vi med nagra andra thai pa stranden o vi fick lara oss en thai lat lol
idag ska vi kolla en lagenhet till mig oxa det ska blir fett niccy att slippa bo pa ett svindyrt stalle!!
det e saaaa varmt sa man kan nastan inte vara ute!! ikvall ska jag ut o salja lite biljetter!

nar man e ute sa vet jag inte hur mycker erbjudande man har fatt av gubbar! josse o rakna iaf pa en kvall kom det fram 20 st o erbjod mig pengar!!! hahah man kanske ska saga en puss pa kinden 5000 bath 2 pussar 20000 bath lol. tillslut blev vi sa arga sa vi skallde ut 2 gamla gubbar!

hahahha fick ett brev att nagra ville traffa mig angende ett jobb i thailand! vad fan hur ska man hinna dit idag lol lol
maste soka jobb i sverige har nog inget nar ja kommer tbx..sa vet inte alls vad man ska gora...hmm norge pengar lockar ju ratt mycket...vill ju vara i karlshamn i sommar saklart det e ju inget snack om saken! men vad fan ska man gora utan jobb...det far losa sig...har iaf sokt 2 jobb far man inget sa far man hitta en annan vag.

snabba dig ut ur duschen sara ffs!!! sluta sloa!!

har nasta last ut boken jag hade med dig :) sa vill ha lite tips pa andra bocker! o jag e svin krasen lol lol

jag vet att det kanske e jobbigt att lasa men jag orkar inte satta punkt o sant shit! :)

over and out


hahahhaha jag fick inget jobb pa sjukan!!!! ibland blir man sa arg sa man vet inte vad man ska gora!!!!!
vad fan ska man da gora hemma med jobb.....trott pa detta!
ska skriva ett mail till henne nu o fragade vad fan hon haller pa med!!

tack sara for adressen :)

Kommentarer
Postat av: erry

Haha jäkla Biggan ;P
E fett nyfiken va du kommer få för svar!

Tipsade dig för Mia med på Family House..hon ville jag o Emma skulle jobba i sommar. Men nu har vi ju sjukan. Men hon tog inte in mer ansökningar "även om hon hellre hade tagit dig i sommar än nån annan..". Synd fan!!

Men du kan väl stämpla ett ag i sommar iaf? så, SÅ akut är det väl inte??

Höres snart hoppas jag! Fett nice när du kommer hem ROCKIIIISSSS. Hoppas du har råd till biljett!!
Kram kram Unge ;)

2008-04-22 @ 21:28:45
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Erry

Spelar nu in lite R7musik till oss till sommaren!!! Wiiihoooo. Vi kan behöva lite ny R7musik haha! ;D

2008-04-24 @ 10:16:28
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Jenny

till sommaren blir det fest tina!!! glömi nte dunken dååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-30 @ 18:36:06
URL: http://ladyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback