thailand igen :)

Japp nu man tbx igen :)
flygresan vart helt underbar...fan ak med swiss air...stort utrymme o egen tv..satt o spelade tv spel o kollade film sag ps i love you o nagon filn no mans country eller vad den hette. men as skon flygresa

sen borjade jag pratade med en tjej fran amsterdam sa vi delar rum inatt...fast inte p[ khosan road ..men jag ska flytta dit imorgon. Sa ska jag bo med en som heter josse fran sverige vi festade ikvall med nagra andra som bara bjod oss sa varfor inte lol..hon fran amsterdam e mera natur och det e inte jag aven att hon e vart super trevlig...men khosan vart inget for henne.

Patrick ringde fran den cluben o undra vart jag var..o han lat glad att jag vart i thailand iaf.

just nu e jag val inte den nyktraste i varlden men men sant som hander..ska ta en tuk tuk  hem fick en karta av han som ager det :)

sen traffade jag som som ja pratat med pa natetr med hur rolig som helst hehe vi ksa traffas imorgon sa ska hon visa mig bangkok :)..sen blir det vidare till phuket o jobba :)


lol lol lol dar jag ska traffa sernvie o kanske hakan o saras pappa :)
snart e det nyar med sa stannar i bangkok tills dess sen e det bara jobb som galler :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Nina

Skicka ett sms till mig pucko :) jag har inte thainummret kom jag på, behövde ju aldrig ringa det innan. =) O nu vet jag hur alla kände sig hemma när vi var iväg- det är ju inte alls kul ju. =P Puss på dig

2008-04-11 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback