Dancin in the moonlight

Wiiiiihooo !!! dansa pa stranden natten lang finns inget battre utestalle.
den 24 ar det fullmoon..eller det ar ju fullmane idag men idag skulle det vara en vilodag har sen hade dom natt val imorgon sa det blir den 24 istallet :)
igar vart vi ute i haad rin eller hur det nu stavas jag nina hakan sernevi johannao 2 andra tjejer fran visby
det vart verkigen hur roligt som helst! fast igar vart det ingen eld sa blev lite besviken hehe kanske bra det sa man inte gor dumma saker igen lol

Imorgon ska jag ut o snorkla massa hade jag tankt havet e ju ratt fint har pa phangan fast inte lika fint som pa koh tao.
hehe idag blir det fan bara vatten till maten har matt daligt idag typ feber daligt men men det gar over tills man gifter sig.
Imorgon ska jag kanske kanske kanske ladda upp bilder om jag orkar.
hmm just nu sitter ja o tanker pa liket som vi sag hehe kottigt usch eller kottet vart vitt naaasty.

sag en skit stor bucket igar lika stor som en san skurhink vi har hehe orka dricka en san lol

Nina har blivit veggo med hehehe roligt med hennes regler for det.

Nu borjar jag bli ratt hungrig!!!
nina lagger upp en bild pa en raka kolla in den lol...fast jag tog en liten fanns ju storre!

men den e skit stor tycker jag iaf typ 20cm

nu ska vi ata hej hej


Kommentarer
Postat av: Sara

jag har typ inte käkat räkor sen du åkte! xO haha dålig stil :P

2008-02-21 @ 15:48:58
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Jenny

här är det inga dunkar, men du kan ta med dig en när du kommer hit i maj hahaha =) då ska du fåse hur vi festar på lister höhö. låter som om du lever livet därborta? =) Jag vill med till thailand!!

2008-02-23 @ 10:16:08
URL: http://ladyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback