Laos tubing o Koh Tao

Jag vet att jag e svindalig pa att upadte min blogg lol
Nu ar vi i thailand igen iaf efter en tok/underbar/ rolig resa till Laos
resan dit vart ju nagot av de skummaste jag varit med om men dock en upplevese.
Nar vi nadde varat mal vilket vart Vang Vieng sa akte vi o fixa ett hotell duktigt fint vart det.
dagen efter vart det dags for tubing lol vi traffade ett tok roligt gang som vi hangde med under tubingen den tjejen fran Irland vart nog den galnaste jag sett i hela mitt liv hon paminner sa mycket om hon den "tjejen" i den brittiska tv serien little ...... kommer inte pa just nu vad den heter.

Nu ska vi sova i en liten stad sen imorgon blir det vidare till KOH TAO!!!! fyy  faaaan vad niccy!!! jatte rakor o hummer o vitt vin det ska det bli imorgon ! imorgon ska det bli mys bara!
tror man har fatt 30 myggbett eller natt.
Kan inte sluta tanka pa tubingen det vart helt sinnes det!! har massa kort o nagra filmer ifran det som jag kommer lagga upp sen fast nu orkar jag inte hamta kameran.
Det e sa varmt sa man dor snart kanns det som just nu.

hahah tagresan hit hmm jag tank om det kommer en fagel o man far den i ogat da dor man ju!
usch jag tycker synd om kotten med hennes tand ju :( tanker pa dig iaf
vart en stund i bangkok med innan idag o vart o kollade inne pa MBK hittade typ 30 miljoner vaskor vada panik ffs!!
hittade solbrillor till mig med fast dom kostade 300kr likadana som jag hade innnan dom stora svarta for er som vet hur de ser ut..dom gick sonder i en taxi har :( men jag kopte inte dom dyra som fan ju

nu ska jag dricka vatten snart over and out
hoppas att alla har det bra!
puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

snygg blogg"

2008-02-07 @ 17:33:23
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Johanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-02-07 @ 17:34:52
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Kotten

Det låter som ni har de skoj iaf, :) det e ju svinbra.
Här e det väl sådär för tillfället med tanke på tanden o så. Fick ju operera, skulle egentligen bara dra ut den..men en bit gick inte ut.. Så har rätt ont nu o e svullen :( Segt som fan.
Åh haha shoppingen där hade varit helt nice hehe. Har inte Nina shoppat nåt ännu da :) Jag hade inte kunnat låta bli haha! Haha lycka till med eran date hahahahah "vi ska ha det mysigt" hahahah ;)
Massa kramar från Kotten

2008-02-08 @ 10:18:39
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback