Muay Thai

Igar kom hakan o sernevi over till oss kl 11 for dom ska bo med oss ett tag :)
Efter dom hade lamnat sina vaskor o atit lite sa hyrade vi 2 st scootrar o korde upp till norra phangan o badade.
vattnet vart inte det klaraste nar man skulle snorkla men det vart ju tok varmt iaf :)
matstallet dar vart det varsta ja vart med om nar det galler vantetid over en timme for lite mat, eller for hakans mat lol.
Sen akte vi till supermarket for att inhandla lite chips o ol o vodka !! det e verkligen tok billigt!.

vI hann med en ol sen dusch sen mat sen vart det dax att dra ivag o kolla pa Muay Thai!!
vi kollade pa 7 st fighter 3 av dom vart riktigt roliga att se hehe man hann inte med ibland plotsligt lag den ena pa golvet hehe K.O !!!
jag tok gillade det!

Ikvall e det fullmoon antligen !! dom har ju andrat pa dagarna har, men ikvall smaller det! wiiiihooo!!!
 
skriver kanske mera sen!

ha en bra kvall annars for det ska jag ha!!!

ps nina e fan duktig med sin veggo grej! det trodde jag inte hehe


en lat som jag horde igar kan bara natt ord beat of my heart!! en riktigt tina gay lat vart det!! men maste ha den nar jag kommer hem!! hmm ska googla nu efter den.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det ska bli fett niccy! :D :D
Ska bli supergott o allt hehe. Jag åt räkor en kväll, med tzatsiki, emma åt annat o så såg vi film. Fatta vad GOTT det var! :D Hehehehe.
Nu har ja precis varit o gått med Amigo vid Vägga, mysigt. O migan går asfint nu helt sinnes!!! Fot nästan hela tiden :O

är det denna med hillary duff? http://www.youtube.com/watch?v=eVExfTxg5is

Låter som en Tina-gay-låt hahaha ;) Massa kramar!
Får du mina sms förresten? Haha. O hur funkar kameran??

2008-02-28 @ 17:26:01
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Sara

Jag HAR FAN SKICKAT MASSA SMS SEN DESS!! till ditt thainummer fan!!o till din andra mobil! Eller vilket sms om Martin? Det att jag såg han eller o han inte vågade titta på mig haha? För isåfall menar du rätt sms ;)
Nu e det FEEEST snart ;D

2008-03-01 @ 18:38:19
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Sara

var o köpte sushi igår. haha hann o komma inom dörren o hon: "california roll?" hahahah. sen frågade hon "din kompis, var e hon? ni köper alltid ihop" hahahahahah. jag bara: "hon e i thailand". "OJ OJ OJ THAILAND! då kan hon äta masssaa SUSSI där "

hahahahhahahahaha
hon pratar så roligt. Sussi haha

2008-03-06 @ 18:14:14
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback