1 dag kvar!!

Jisses imorgon åker jag ner till lund!! kan fan inte fatta det!!! SINNES!!!! nu pirrar det som fan i tinas magge!! idag har man tok mycket att göra och jag menar verkligen tok mycket! eftersom jag inte har städat eller packat eller ens tagit ut min julgran lol..fast det får stå kvar tills slutet av mars typ lol lol

jajamensan då ligger man snart här då

418282-17

hahah bara få massage o äta jätteräkor o hummer hela dagarna haha
nee lite annat blir det ju med ;)

har även en annan blogg .www.resedagboken.se
där jag heter Thaijna...fast den kommer vara lite mera familjevänlig
Får prata med Heinesson imorgon hur vi ska åka om det blir Thailand Malaysia Laos o Bali
fan det e hål på mina brallor.

ÅÅÅ ikväll blir det DH o skumpa o ost bricka hahaha

Ska hitta Nemo i thailand med

image18


over and out så ska jag börja fixa o trixa!!!!
sara vakna ffs jag har sinnes tråkigt o du brukar faktiskt väcka mig vid denna tiden :)

Kommentarer
Postat av: Tallen

Ni kommer få så jävla roligt! :)

2008-01-21 @ 12:11:19
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Erry

Fett nice ikväll snäckan :)
Bra att du fick hjälp lite me packningen va haha. Virrpanna! ;)

FUCKKÄRRING TA IAF KORT PÅ HUMMER O RÄKOR ANNARS BLIR JA SUR! haha lär ju bli fett avis när jag ser dom men va faaan ;) ;)

2008-01-22 @ 00:51:55
URL: http://fabulousprincess.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback