Åker

japp japp idag åke man ner tillLund wohoo :)
för sen imorgon till thailand :)

Igår vart en helt perfekt mån!! DH, skumpa ostbricka o sjukt trevligt sällskap :) heheh tack så jätte mycker för hjälpen med allt Erry, jag hade ju aldrig klarat det själv

nej nu ska jag diska sen till sjukhuset för att lämna ett brev. Och sen till mamma o läma min keys. Skriver mera sen när jag e i lund eller nått!!

kommer sakna dig som fan Kotten


418282-12


hahah kolla vad jag spänner ut mina boobs hahaha :)
hehe om du vill att jag tar bort bilden så får jag väl göra det Kotten ;)

hehe du sover ju din segis!!!
                                                                     

Kommentarer
Postat av: Sara

fett nice bild wohooo sweden rock

2008-01-22 @ 17:37:47
URL: http://fabulousprincess.blogg
Postat av: Emma

Tina. Du ÄR en spännis... När du inte är en softis förståss... ;)
Hoppas resan går superbra nu!

puss på kram

2008-01-22 @ 21:10:22
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback