BigFoot

Igår bjöd Ida mig på middag på Loch Ness hur gutt som helst,,haha jag testa sniglar det vart faktiskt inte alls dumt :)
 Men jag tog skagen toast till förrätt o ida tog sniglar..sen tog jag pepparstek med potatisgratäng och ida tog hjortfilé sen tog vi vin till maten. De vart några som hade firnafest eller nått så vi fick sjunga med lite när dom gjorde det hehe fast det vart roligt :)

helvete vad min mage e stor just nu..man ska inte äta pasta mitt i natten..
men den blir väl stor av alla mina mongo piller med
Faan måste komma ihåg att ta mitt vaccin imorgon med

Idag hmm vid 7 skulle ja tvätta men kom ner så hade jag naturligtvis inte bokat idag utan imorgon.
Har varit hos sara o EMMA idag med o hälsat på :) fick värsta presenten av Amigo wiiiiiiee :)

vad har jag mera gjort hmm jo  vart hos pappa o käka o kolla handbollen :)
Efter det sprang ja upp till mamma för vi kunde ju missa våran serie :)

Hhaha skrev till nina o frågade om vi skulle leta upp BigFoot i malaysia fast fick inget svar så antar att det vart ett nej lol finns ju faktiskt såna turer ;P

Imorgon blir det tvätta,banken,kamera,städa,kalas :)

ÅÅÅ snart e det lör med!! det ska bli helt underbart :) gutt kött o hummer o sånt vet inte riktigt vad vi ska göra, så ring mig imorgon Kotten så vi kan bestämma lite ;)
ska se om jag hinner sno lite musik från saras o EMMAS dator med :)

nerru nu blir det film o shit

over and out

ps din glass vart god lol lol lol


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Emma va helt besviken igår när du gick "hon gillade inte min glass.." hahaha. Men ja sa att det gjorde du nog fan.
Ja vi får bestämma idag vad man ska handla! Hummern vikken ska köpa det? Den måste väl tinas från idag? Det e ditt recept hahah ;) Jag har potatis, kött iaf.

2008-01-18 @ 09:29:44
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback