Fy fan sikken lördagkväll :)

hehe orkar inte skriva om dagen får då gjorde jag typ nästan inget tror jag..

På kvällen kom Sara o hit så gjorde vi mat fyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaan vad gott det vart!! önskar verkligen att alls skulle få chansen att äta de :) ooo vill ha det igen nu!!

Ja vet sara att jag tog det från dig nu ;)

+ Potatis (skivad), morötter, lök o färska chaminjoner i ugnen. Massa kryddor!
+ Oxkött
+ Tzatsiki
+ Hummer
+ Räkor i ugnen, marinerade i vitlöksolja

Nu börjar man nästan dreggla blir så sugen på det igen!! :)

Sen drack vi cider o öl :) o dunka musik från sara multi-musik dator löööveeeely :)
haha sen drog vi ut till compan fast det vart sjukt roligt tyckte jag, vi dansade som galningar haha som det ska vara..sen tog vi några drinkar o bella fattade inte hur vi kunde dricka så snabbt lol lol. Men det e ju helt narturligt att man häver sig drinkar :) elle vad säger du sara?
hahahaa po vart full igår hahha ma nama na

Och imorgon blir det att gå upp kl 07 tvätta o städa lägenhten sen fixa saras dator sen börja packa wohoooo THAILAND!!!!   fast nu kanske inte Manne ska med vilket jag e totalt deppig för :( men det kommre bli helt underbart iaf och man kommer träffa en jävla massa folk där med :) men HOPPAS HOPPAS  att det fixar så han kommer med :) Sen ska Kotten o jag kolla på DH wohooo o äta sushi wooohoooooo :)

Ikväll ska jag till mamma på middag :) imorgon lär hon gråta när jag ger henne min key lol lol
nej nu måste ja leta upp en sladd

over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback