Glad

Har varit o tränat fett niccy det :)
sara tog över min lägenhet lite för att fixa lite saker..sen när man kom hem fick man ett litet roligt brev wihoo..läste hennes blogg nyss och säger bara detta man kan bli gladare över att läsa en blogg :)

hehe grymme bilder ju!!
idag vill jag bara dansa till sån musik löööve it!!!

håller just på att göra lite mat...grönsaker och ris kanske blir gott vem vet.
jag e massa öl sugen fast egentligen inte...eller vart det innan när Kotten vart här o dunkade 05 musik wiiiihooo :) nu ska vi tömma mitt konto!! det vart tider det :)

baaaaaaaaase juuuuump :)det ska jag nog testa med

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jisses klicken! Nu ere inte länge kvar till du åker till tajjorna!

2008-01-12 @ 11:39:11
URL: http://missnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback