It's a beautiful day :)

Japp då vart det lör wihoo :) ikväll kommer sara hit o då ska vi äta super niccy middag kött o hummer vet jag iaf, men skriver mera imorgon då jag vet vad det blev.

igår fixa emma till mig med andra ord satte upp mitt hår sminka mig o plockade mina ögonbryn. Jisses kände fan inte igen mig själv...med andra ord vart ja tok snygg viket alla andra på kalaset med tyckte :)
*stolt* hehehe

Fan nu e det bara 3 dagar kvar tills man åker iväg i 2 månader JISSES!!!! Thailand, Laos, Malaysia och jag hoppas på Bali med :)
Dunkar just nu One Night in Bangkok helt jävla SINNES!!!
Måste packa o sånt med fast de gör jag på mån tror jag..tis åker jag ju..fast kanske packa på tis.
ska ju inte ha med sig mycket..underkläder o en kjol hehe typ inget mera..köper där sen.
Man lär ju glömma allt iaf lol...fast måste ha min mobil det har jag lovat sara, annars hade jag inte tänkt ta med den :)

One night, in Bangkok
The devil, walking next to me hehe det kommer bli sinnes


Guuud vad jag längar tills ikväll :)

ÅÅÅÅÅÅ snart är det Sweden Rock wohooooooo :) helvete vad det kommer bli grymme!! trion kommer visa hur man gör på SRF :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback