Mån och sånt..

Idag ringde sara o väckte mig hmpf!! hehe fast trodde kl vart åtta eller nått.

Igår vart sara o jag ute o gick super niccy ååå just de ja hon kom med MCD med kan livet vara bättre :)
 men det konstiga vart att vi hittade en fisk..eller det kanske inte vart konstigt..hmm eller jo...får den låg på land vid en liten pöl liksom. Jag har aldrig sett en sån fisk i hela mitt liv. Skulle göra ett försök att rädda han vilket gick när vi la han i pölen. Men så tänkte jag han måste ju till det fria lol..så jag stoppade in en pinne i munnen på han o kastade ner han till havet.  Fast jag missade lite så han "trillade" på klippan o dog. Fy fan vad brutalt det lät nu när jag läste det.

Sen vart jag hos po o bella och käka middag o kollade film jätte trevligt :)

Nu ska jag på stan med sara o amigo

over and out

image12


image14

när det funkar och lägga ut bilder så får man väl lägga ut några till

          

ikväll har man tränat o ska fixa saras dator hade jag tänkt :)
har ätit en sallad med, tok nyttig man är!

over and out

Kommentarer
Postat av: Sara

STACKARS FISK HAHA

2008-01-14 @ 13:35:33
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Nina

"stoppade in en pinne
i munnen på han o slängda han på en klippa" ??? du är verkligen djurvännen nr 1. =P

2008-01-14 @ 15:11:49
Postat av: Emma

mördare!

2008-01-14 @ 18:19:05
URL: http://missnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback