Matlagning o trekking

Idag ar vi uppe i chiang mai. en mysig stad faktiskt.
bor billigt men bra :) idag har vi tagit en matlagningskurs hur roligt som helst :)
vi borjade kl 9 med att ga till en marknad o handla mat. Sen tillbaks till koket o borjade laga mat vi gjorde 6 olika matratter hehe sa nu kan man laga thaimat med hehe.
Marknaden som vi vart pa hmm ja det gar inte att beskriva mat overallt o o levade med lol
Fiskar som levde o paddor med du hittar verkligen allt dar :)

Efter kursen drog vi till hotell o snodde dreas pool lite hehe fett niccy.

Vi traffade vi nagra andra svenska tjejer eller dom gav oss tips o trekking vilket vi ska ut pa imorgon :)
vandra, rida elefant, flotte lite annat :)

Ikvall har vi varit pa en marknad o guud vad saker dom hade men man kan ju inte kopa natt o slapa med det hela tiden uten det blir att man handlar sen i bangkok.
Efter vi hade gatt dar ett tag sa orkar vi inte mera sa det blev att vi drog till en bar o tog nan ol o spelade biljard.

haha nina o jag fick nan konstig sak for oss att vi skulle ga en munkkurs hehe vi far la se
Men vi har besokt massa fina tempel sa lite kultur har vi i oss lol
 Nar vi kommer tillbaks fran trekkingen blir det nog bungy jump wiiiihoooo

las pa resedagboken.se   ninaheinesson
hehe hon skriver mycket battre an mig

over and out




Kommentarer
Postat av: Emma

Du? Matlagning??!! Jag är chockad!! Förväntar mig snaskig thaimat när du kommer hem bara så du vet ;)

2008-01-28 @ 20:27:41
URL: http://missnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback