Thailand

Framme i bangkok !!! fyyy faaan kan jag bara saga helt underbart!!!
bor just nu pa koh san road det e som ostersjo fast 30 tusen ganger battre finns allt du vill ha!! imorgon ska vi till chaing mai..hahaha just nu har vi tagit en bucket faAAN s\detta e livet!!!

snart blir det nog en till antar jag det e ju saaaaaa billigt sa man vet inte vart man ska ta vagen!!
ingen mening att ta med nagot hit!!!!

Vi maste dricka innan isen smalter hahaah idas motto lol det blev varat med

det e saa varmt o underbart!! fast man blir ju typ overka\ord hah

ikvall ska jag ata en grashoppa med

men snart blir det en bucket till hahaahha

duktigt bra musik hela tiden pa gatan o bara ett javla tempo

emma det finns hur mycket parlor har sa du far nog massa sen..o sara det finns sa mycket till dig !!!

jag har hittat en troja jag ska kopa hahhaah det star game over sen ett motiv hahahah

10 bath 10 bath 10 bath hahahhahahahah
tagit massa kort idag med wiiiihooo

Kommentarer
Postat av: Emma

Förväntar mig en recension av den där gräshoppan sen. :)

2008-01-24 @ 16:37:41
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback