Trekking!!

Faaan det vart det varsta jag gjort i hela mitt liv!!! haha ja stukade foten efter bara nagra minuters vandring!!
vi hade dock en rolig guide han rokte pa o somnade i den forsta hyddan vi hade lunch i haha.
Vi vandrade i 3 timmar forsta dagen till en by dar vi stannde over natten! vilket da nina o jag kom pa att detta verkligen inte vart varan grej lol lol vi fick ligga med massa klader pa o halla om varndra sa vi inte skulle frysa ijhal vi hade da vandra upp for ett berg pa 1000 meter, Vissa strackor fick vi krypa upp for eftersom det vart sa brant!!
Men andra dagen red vi pa elefanter o gjorde white water rafting huuuuur roligt som helst!!! en av det roligaste saker jag gjort!! idag skulle det bli bungy jump fast det blev slappning vid poolen istallet!! vilket jag inte angrar :)
ska hoppa sen nar vi e i soder istallet.

nu har jag bara 6 min kvar sa..over and out

jag veeet att jag e kass pa att skriva :)







ser jag att nina skriver massa om trekkingen o lagger upp lite bilder sa ga in pa resedagboken.se o sen pa ninaheinesson


Kommentarer
Postat av: Jenny

hoppas allt är bra därborta i värmen! passapå o njut och handla en massa. Min bror kommer hemsent ikväll från thailand =)=)=)

2008-01-30 @ 16:53:01
URL: http://ladyjenny.blogg.se
Postat av: Petra

Eyy bbe sa du har blogg nu kanon da kan man halla koll pa dig me.. hopps du har de gott i Thailand
kram kram

2008-02-03 @ 19:57:19
URL: http://getingen84.blogg.se
Postat av: Ida

Hallå vännen!
tycker du är lite dålig på att uppdatera din blogg...
men jag är inne på ninas resedagbok och härjar i bland!
Låter som ni har det jättebra, så det hoppas jag verkligen...tycker ni ska lägga in lite mer bilder dock...=)
ha det så gott!
saknar dig massor!
Kram kram

2008-02-04 @ 15:01:44
Postat av: Erry

du e verkligen megadålig på att uppdatera

2008-02-05 @ 12:51:09
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback