Underbar lör :)

Idag fick jag gå the walk of shame gick till sys och där träffa ja sara såklart :) sen gick vi hem till mig o hon lagade värsta goda middagen till oss suuuuuuper sweeeeeeeeeet. Sen kolla vi en film på smällen hette den tok rolig.

Efter det så snacka vi dunka musik o kollade foton lol lol helt sinnes i GBG haha nej vi ska ha mera!! tills kl 05 när vi gick utan skor genom gbg hahaha...värsta korven lol

Kommer sakna tok erry som faaaaan!! men ska ju ringa o antagligen smsa eftersom jag nu ska ha med min mobil lol

10 dagar kvar tills jag drar från karlshamn...gav nina ett förslag att vi skiter i laos och drar till Bali istället..men men det blir som det blir chilla blir det iaf :)

ikväll ska man säga hej då till po o bella för hinner nog inte se dom sen mera innan jag drar...

yeah yeah nu ska man fixa till sig om det nu går lol

Kommentarer
Postat av: sara

fett nice var det!!!

2008-01-13 @ 11:17:31
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Emma

vilka underbara sammanhängande meningar du gör ibland ;)

2008-01-13 @ 14:57:03
URL: http://missnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback