I keep dreaming...

http://www.youtube.com/watch?v=G7qEivYkgZM
bra låt att dunka :)

jag skulle verkligen vilja hitta någon som jag gillade haha eller så har jag bara ett svagt moment just nu :)
haha nu tog ja på rammstein igen så nu vill ja inte ha någon :)

idag gick det bra på jobbet ..faktiskt riktigt roligt :) roligt folk att jobba med och roligt folk o ta hand om.
det trodde jag aldrig att ja skulle tycka.

haha kolla aftonbladet idag med ..fanns det 100 bästa av youtube eller nått hahaha guuuuud vad ja har skrattat.
och kan inte sluta kolla på det po skickade till mig hahahahahaahaha
sara du måste seeee deeet!!!

nått som stör mig så sjukt mycket är att mitt headset e borta! vad fan liksom..skulle ut o gå en runda nu..men har inget headset !! tok arg! hehe eller inte nu längre

får ta den andra telen o gå ut..ska fan gå se arkiv x när den kommer nån som vill med??
nu ska ja betala mina räkningar sen leta upp ett headset som passar till min tele...sen ut o kolla om ja hittar en bike.
någon hora har tagit min ju. får skylla mig själv :)
sitter o kollar bilder från thailand guuuud vad ja saknar det!!

får lägga in bilder på Tik o Pum..fråga mig inte vad dom heter egentligen eller jag vet ju det men kan inte uttala det :)












kollade vad jag hitta i bangkok sjukt snygg :)





ser ni sträcket vid min boob så där har ni alla erat svar!! ja jag blir solbränd


är jag mörkhyad är osten??? vågar inte skriva det andra ordet lol

ska lägga upp några bilder till sen från thailand..guud vad seen jag är lol :)

måste kolla på pos mms igen hahahaa killen e sjukt!! hahaha..måste fylla på mobilen sen med 200 så får man gratis sms igen


Einstürzende Neubauten o Tool det är två sjukt bra band det :)

Kommentarer
Postat av: Sara

i detta inlägget var de verkligen gott o blandat. haha.

2008-07-31 @ 20:46:21
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Nina

sjukt bra låt asså ;P

2008-08-01 @ 18:20:36
Postat av: Nina

sjukt bra låt asså ;P

2008-08-01 @ 18:20:40
Postat av: Nina

sjukt bra låt asså ;P

2008-08-01 @ 18:21:16
Postat av: Osten

Hahahahahaha ja de va fan va blek du blivit nu nästan grön igen ju! Haha dags för thai igen kanske så du slipper se illamående ut 24/7?

;) (PS bahida/osten-skämt, ger nån annan sig in i leken så FAN TA DOM!)

:)

2008-08-02 @ 22:13:35
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback