Men helvete vad är det för fel!!!

http://youtube.com/watch?v=Nu5gv9A2zc0&feature=related

bara läs detta!! jag vet att det finns så mycket sånt! o hoppas folk verkligen tänker efter att man inte ska ta nått jävla internet jobb FFS!! hade jag haft chansen så hade jag inte tvekat en sec på att ta livet av dom!! hur fan kan man göra sånt emot folk!! det straffet e ju inget! helvete tortyr finns det nått heter! ffs använd det emot sånna! ge dom vart dom har gjort emot sina offer!! hoppas bara att dom tjejerna kan få sin chans att göra vad dom vill med dom.

om ni kollar min blogg nu FRA lagen shit! så hade jag inte tvekat en sec på att skära halsen av sånt folk!!

spelar Kelly Family- Fell in love with an alien
lugna ner mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback