Nötter!!

igår vart det fre vad gjorde jag då..hmm chillade med svensson svensson haha första säsongen :)
sen på kvällen kom sara! öl o sitta under fläkten haha :)

sen gick vi ner till en pub o Ermin bjöd oss på 2 öl. Sen hade vi underhållning med, av en riktigt full dam på 50 år typ :)
hahahahaha den kvällen vart sjuk! smygrökte inne på på deras toa med...haha full med rök sara  började nog hosta lite haha.

haha läste Emmas kommentar på saras blogg och den lyder såhär

Postat av: Osten

Ja när man hittar en väska full av nötter kan man undra va ni pysslar me!

2008-07-12 @ 20:52:01

sen när vi stod på torget så tappade jag min cola burk så den sprack lite o började spruta! o då tänkte tina nu ska jag skaka den o jaga sara !! vilket resulterade att vi såg ut som två tattare som kutade runt på torget!

Idag har vi varit i Ronneby haha o jag gick med en barnvagn!! stolt :)
nej nu ska jag sova !! svintrött idag!!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha det var sinnes ju! men satans skoj haha :D



får skicka din barnvagnsbild med hahaha

2008-07-13 @ 16:26:40
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback