Tonight Tonight

Nu sitter man här o kan inte sova..kan bero på att jag dricker Jolt cola men vad fan det e ju sjukt goooott! :)

Sitter väl mest o fundera e mest förvirrad just nu... vet inte varför jag känner mig förvirrad heller...hmm kanske därför jag är det för jag inte vet hahah vikken natt-yra
Jävlar vad trött jag blev nu hahaha får väl kolla en film ladda ner några stycken idag :)
Ska kolla på Irene Huss - tatuerad torso

Har typ bott hos Nina i två dagar/nätter igår kollade vi på Gone Baby gone ..en riktigt bra film det den e att reko.

sen idag har ja varit hemma hos Po o Bella o vi grillade sen skulle vi spela minigolf fast det vart tävlingar där så vi hyrde film istället. Irene Huss -Glasdjävulen hette den.

Imorgon ska jag  träffa Sara vid kvart i elva sen ut med Amigo :)

sitter o dunkar Smashing Pumpkins vikka gudar dom är!!!
just nu spela ja låten Tonight Tonight..innan Disarm och Try Try Try  o Stand Inside your Love o 1979 lätt topp 5 med smashing.
ni som inte har dessa låter LADDA NER!!!! :)

och det är ju inget fel på Billy Corgan heller

glömde ju skriva  Bullet With Butterfly Wings är oxå en sjukt bra låt med dom.

önskar att jag vart i thailand igen så man kunde gå ut nu o få en massage i en timme för 30kr sjukt ont i ryggen.

over and out

fan nu e kl 02.50 o jag e sjukt pigg...blir väl nästa film med irene huss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback