Bangkok The City of Angels

hahaha vi akte inte till pattaya ska gora det sen nagon dag :)

igar traffade vi josse o en kompis till henne sa det blev utgang i BKK JISSES sager jag bara.
kan ju saga att det vart tur att vi blev lite for fulla hahaha. Vart pa ett riktigt bra disco dansade o drack :)
Lever skador lar man ha!
idag ska vi pa bio, jag bara vi ska ha VIP hah kostar bara 250B vilket ar ingenting typ :)
sa vi ska fa drink nar vi kommer egen soffa o allt :) ska skriva mera om det efter ja varit dar.
Konstigt men ja kanner mig hemma nar jag ar har.
Fan vad hungrig jag ar!! far val ata antar jag, ska ju snart till MBK pa bio.

Maste fraga om Bungyjump har med.

kan man gora annat an att alska denna staden! :) 13 miljoner det e ratt lagom



                                                   image21



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback