Ida Corr Vs Fedde Le Grand : Let Me Think About It

Fan vad jag alskar den laten!! den laten kommer jag dunka hemma sen ..bara 3 veckor kvar sen javlar blir det RAKOR, DH O FEST!!!!

hahahaha natt vi aldrig kommer att fatta e ! varfor e thaihorer pa mig! hahah samma sak igar nar vi vart ute pa FBI o Tiger tjejer hoppa ner fran sin stang pa bordet o dansade med mig hahah juckade som satan o tar en pa boobsen  hahaha sen gick hon till S o dansade hon med henne hahahha vi kommer fa en fete rakning sen sa vi, man far ju inget gratis har inte lol lol

idag skulle vi ut o kora motorbike fast det regnade idag sa inget...hmm jag funtar om jag hyra en riktigt sport bike hehe det hade varit grymme! sernevi vill hyra en harley haha! imorgon blir det nog en tur :)

                                                                         
image21

                                                                     den ska jag ha :) wiiihoo



Alla har sagt upp sig pa jobbet med for det suger nu..inget folk att salja till sa jag gor detsamma o drar pa lor kanske.

till sara: hitta en lat som dom sjunger do something drastic du vet nog att det e en tinalat om du hittar den :)

Kollade pa filmen fortrollad o gick tillbaks med den for de vart dalig kvalle..men ska fixa en ny till dig :)
Karlskrona ska kommer over sa det blir film o popcorn o vi hittar nagra..men vill ha FANTA O SVENSKT GODIS FFS!!!

nej nu vill jag inte skriva mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback