buy the gods

Hade en riktigt konstig dröm inatt. Orkar inte skriva om hela eller vill inte skriva om hela lol.

I slutet av drömmen iaf, så gick Josef och jag vid ett Preem och skulle ha thai massage
När vi väl hittade massagen så träffade vi Jeannie och Sara.
Efter massagen gick Josef och jag hem till Jeannie, där satt även Nina och Sara. Jag gick bort till Sara och sa hej och frågade om vi skulle hoppa bungy jump. Men hon sa att hon solade. Men efter det skulle hon komma bort.
Josef, Nina och Jeannie skulle laga middag och dricka öl.

Så jag flög iväg och ringde Cez för visste att han bodde ute i skogen ( vilket han inte gör, han bor i stan) och att han skulle iväg och klättra på en bro som hängde 300meter över skogen mellan två berg.
Jag ringde Cez när jag var ute och flög över skogen för att kolla var dom var. Hans kompis niklas svarade och förklarade vägen. Jag fllög så snabbt så jag flög in i ett träd. Tillslut så reste jag mig upp och började flyga igen.

Jag ringde Niklas och han skulle förklara vägen. Jag hade kommit frram till en bro som såg ut som golden gate-bron
Men dock mycket mycket smalare. Där man kör på bron det var bara 5 rep, eftersom man skulle dra sig över bron. typ som en höghöjdsbana fast bara med ett rep nere bara.

Sen vakande jag. Såg att det var blod på kudden. Gick ut till en spegel, fullt med blod på hela läppen hahaha hade slagit i bordet eller bitit mig när jag flög in i trädet i drömmen lol

Det var säkert massa stavfel men orkar inte rätta.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha orkar inte rätta. det är ju jobbigt o flytta markören ;) grogg ikväll eller??

2008-11-21 @ 15:50:52
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Tallen

Haha. Underbart. Roligt att du kommer ihåg vad du drömmer... :)

2008-11-22 @ 11:16:30
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback