Progressive Voices

A television drama centered around a female FBI agent who is forced to work with an institutionalized scientist in order to rationalize a brewing storm of unexplained phenomena.

Serien heter Fringe och den kan jag verkligen reko! :)

För er som är mentalt efterbliva och har den sjukaste humorn i världen, kan jag reko serien Drawn Together :)
Den är så rolig! jag skrattar så jag gråter när jag ser den!
Men man måste kolla på första säsongen och lära känna karaktärerna lite hahaha



Nu ska jag ut och hyra en film.
Mamma tvingar mig och se sex and the city :)
men men vad gör man inte för att hon ska vara glad :)
faaan nu e jag seeen !!

hej då!

PS Sara du är med en mongis!! :)

Kommentarer
Postat av: sara

ja e ingen mongis!! lol

2008-11-21 @ 09:32:34
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback