Svamp :)

idag har sara och jag varit ute o plockat svamp igen wiiihoo :)
vi hittade massa svamp idag, det e verkligen sjukt mycket ute i skogen.
haha vi hade våra snygga västar på oss hahahahahhahaaaha

oj nu kom sara online dax att skicka över bilder till henne :)

vi hittade några säckar i skogen med..fast ja fick inte röra dom för sara lol lol men tillslut jag upp dom ur marken hahah lite äckligt trodde ju det vart ett lik där :) men det vart inget sånt..bara lite ben av olika slag :)

I sön vart jag på fest på en thairestaurang hahaha sjukt roligt! thaifolk är sjuka!!! kommer dock aldrig mera dricka thai angel!
låg i sängen hela mån !!

nu ska jag fixa min andra dator
over and out



Kommentarer
Postat av: Sara

vi e så jävla snygga!

läskiga jäkla säckar!!! undra vad det var för skelett

2008-11-04 @ 16:11:46
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Jennie

du klär ju verkligen i väst tina hahha!! fast en rosa hade varit snyggare ;)

2008-11-08 @ 09:44:49
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback