DH :)

Äntligen har sara o jag kollar på DH o ätit kräftor o räkor!! fett mysigt!
efter det såg vi filmen Mirrors..den vart faktiskt bra :) fast hade jag sett den på bio hade ja nog kissat ner mig! haha :)

Nu ligger ja i soffan med en laptop o feta hörlurar på mig :) o nej sara inte mina röda gay lurar!!
kollar på alien på tv wiiihoo älskar dom filmerna :)

Måste ta tag i mitt liv o börja kolla på lost igen. Josef ville med kolla på det. Manne är ju i Norge så det blir inget med han.
Imorgon ska ja till po o bella o äta middag o kolla film. Barnhemmet ska vi nog kolla på.
nu ska ja förflytta mig till sängen, ska datan mitt godis o min läsk dit :)
nästa vecka hoppas ja verkligen att ja e stark nog att ta en detox lol lol
men det tror jag inte. Fan godis o läsk är typ det bästa som finns.

Vet inte vilken bok ja ska börja läsa nu..hmm har många att välja på med..svårt...

godnatt på er

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback