Ghost Love Score

Det har hänt massa skit bara egentligen...kommer inte på nått jag kan skriva om här.

har börjat lyssna på Bif Naked o Nightwish igen :) det e ju roligt.
Har varit o fiskat, kollat film, chillat , varit i köpenhamn och i Tyskland.

Sen e ja riktigt trött på skitsnack!! finns nog inget värre! helvete kolla era källor innan ni säger nått!
är det sant så får man förklara sig, men att hitta på saker e så sjukt!
bara en sak att säga till er!
kolla era källor!

kommer aldrig säga vad du ska göra
det är upp till dig, det är dina val o gör det dig lycklig så gör det.
bara tänk efter innan.

känns som att det bara är en liten sak till som ska hända innan jag får mitt cp-ryck.
känner verkligen att ja e på gränsen just nu

nej nu ska ja äta lite eller ta ett glas vatten först  med lite vitaminer! mammas order heheehe
hehe nu skickar björn över en skiva som heter Tiger Disco haha där hängde man o gjorde kanske inte det bästa sakerna i sitt liv lol lol


Kommentarer
Postat av: My

hejhej, har ju inte din msn eller något, så vet inte var annanstans jag ska skriva, så att du läser det.

Men du ska veta att jag har inte sagt till någon att det är något mellan dig och Josef, som jag antar att du menar när du skriver detta. Jag har hört lite från olika folk, inte skitsnack eller osanning, som har fått mig att undra bara. Och jag tyckte det va bäst, för min egen skull, att fråga josef istället för att jag ska må dåligt o inte veta, och kunna stilla min svartsjuka lite. För jag är ju fortfarande kär i josef, hur mycket jag än försöker intala mig att jag inte är det. Jag har inget emot dig alls, som person, men ja, du kanske förstår att det känns jobbigt för mig att Josef gjorde slut, och att jag känner mig otrygg och ovetande. Vill inte att det ska bli bråk från något håll, bara för att jag och Josef har gjort slut, eller så. Men du är ju tjej, så du borde iaf förstå =) hoppas jag iallafall

Ha det så bra nu, /my

2008-10-28 @ 16:21:56
Postat av: Sara

du nu hra ja utmanat dig. du kommer aldrig göra den men GÖR DEN ÄNDÅ!!!

2008-10-31 @ 09:07:43
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback