Disturbia

Idag började dagen bra iaf..sen nu e ja bara så arg så hoppas det kommer någon man inte tycker om moohhaa
nej seriöst det e samma sak! att folk inte kan lyssna när man säger till dom! blir sååå trött! har verkligen ingen energi kvar till detta. Sen vet man att man gör personen ledsen när man säger nått med och det vill ja inte heller. Men för fan har sagt till dig massa gånger orkar snart inte mera.

jaja skit samma orkar inte skriva mera om detta.

hehe fick lapp från styrelsen eller alla i huset hade fått det.
Att de vart oacceptabelt att hålla på att ha fester o slänga fimpar ner på gräsmattan o sen hade folk stulit lampor nere i källaren samma skit hade hänt.

Mamma hade varit på fest med min hyresvärd o narturligtvis började dom prata om mig...men ja hade inte fått något klagomål detta året sa hon. Eller fick utskällning av min granne mitt i natten haha hon plinga på o skrek att ja vart dum i huvudet att ja höll på att spela mitt i natten!!! o ja sov som en stock haha mitt hjärta stannade typ av den jävla ringklockan!!! hatar den! :)

Man kanske skulle börja på boxning det hade varit underbart :) ska kolla om det finns här.
idag blir det att skriva CV o söka jobb :)

imorgon om det blir av ska ja laga middag till sara hehehhehe
snart fyller det LILLA livet år med hehe det ska bli kul det :)


ja e redan på bättre humör nu när man har skrivit lite :)
egentligen varför vara arg när man kan vara glad :) :)
bara ta ett djupt andetag sen är det borta hehe så nu e jag glad igen :)

nu ska ja leta upp mina papper o börja skriva ska bara få tag på mamma o se vart dom ligger :)

nu ska ja spela Rihanna- Disturbia haha sen har vi Pussycat Dolls -When I grow Up
sen absolut en riktigt bra myslåt med Slipknot - Snuff sjukt bra låt det :)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är inget LILA LIV!



HAHAHAHA du o din stavning. får en helt annan betydelse!

Som när du glömmer kolla din stavning på mobilen. HRM. DET ORDET SKA INTE FINNAS MED NORMALT I EN MOBIL. du har lagt till det ! Punkt :)

2008-09-04 @ 14:14:17
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback