Mat Brotts o lite skit

Ego Sara Woho va snygger du är!!!! FRÅN TINA

är det inte underbart att man har sån kontroll över sin egen dator hahahhah man bara hittar lite mappar som Sara eller emma har lagt in..som tex att det står på min msn lista Mega Snygga Sexiga Personer o där under är emmas msn namn.

liksom vad ska man göra lol lol

tror det ligger i familjen menar bara kolla in dessa bilder





men helt seriöst nu saras pappa o jag ska alltid brottas :) fast nästa gång lägger upp bilder när ja vinner:)
första bilden så satt ja o läste en bok så det vart jag inte med på..andra bilden så vart ja full o hade högklackat :)

Vänta du bara!! ska visa att ja vinner nästa gång :) hahahaah :)
fast ja älskar att "bråka" med sara pappa :)
fast det var fusk han han dog disktrasan o smeta i mitt ansikte..för ja hade nygg stigit upp då lol lol
men man får liksom ingen hjälp av sara heller lol lol
fast det är så sjukt roligt att små tjabba med han!!!!
allt är ju på skoj :) :)

Kommentarer
Postat av: sara

hahah lite udda det där haha

2008-09-06 @ 08:47:01
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback