Om helgen :)

I lör firade vi sara! vilket var en sjuuuuukt rolig kväll det!!!!
ska visa lite vad vi skriver om helgen nu på msn hhaahah

Jennie säger:
haha nää fan vad dålig jag va i söndags förresten...

Jennie säger:
tror jag va ok sen på kvällen vid 8

Jennie säger:
hahasa

   Drunken Lullabies    säger:
hahaha jag blev människa vid 4 tiden

   Drunken Lullabies    säger:
men fy fan vad roligt 

Jennie säger:
jo tack. vi fick ju drinkar gratis hela kvällen o jag ramla 5 gnger på harrys-..då har man roligt!!

Jennie säger:
o glömde sakerna i taxin!!

   Drunken Lullabies    säger:
hahahaha låter som en rolig kväll!

   Drunken Lullabies    säger:
hahah såg inte att du trilla lol

Jennie säger:
jo jag trilla när sara o jag o petra va vid toaletterna när vi gick ut så fastna min sko i dörrskitet o skon satt kvar o jag stöp o sara o petra bara gick HAHAHAHHA

Jennie säger:
fan vad jag skämdes!!!

   Drunken Lullabies    säger:
hahhahahahahahha jag dööööööör av min mage!!!!!


Sen skrev ja till Sara o frågade :)

Sara. säger: de minns ja fan inte

 Drunken Lullabies säger:
 hahahhaha hon låg på golvet o ni bara gick hahahahaha

 Sara. säger: HAHAHHA

 Sara. säger: de lär vi inte sett då haha. minns inte ens att vi 3 va på dass

Sara. säger: bra de

 Drunken Lullabies säger: hahahaahah alla hade minnesluckor!!

 Drunken Lullabies säger: vad fan hände egentligen!

 Sara. säger: ja jag vetifan!









Kommentarer
Postat av: Sara

klockrena kommentarer hahahah

2008-09-17 @ 17:29:30
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahahahahah det va en skit rolig kväll!!!!

2008-09-28 @ 14:07:13
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback