hahaha ok för att tina inte e en mogen 25åring.. men nu får hon ge sig... BARNBILJETT COME ON!!!!!

Rubriken kommer från en kommentar från Saras blogg som Petra skrev om mig


När ja var i thailand så träffade ja några st killar fast en har ja lite kontakt med mer än de andra killarna hahaha
ja skickade lite bilder på mig till han så fick jag svar av han :)

u looking like the sophisticated lady-we gotta meeet up again pretty thing


 




Dessa bilder skickade ja till han ! så visst förstår jag han lol lol lol

menar hur sofistikerad jag är !! min blogg heter smilefyllan o jag åker på en barnbiljett på buss-fan!
dricker bort mitt visakort minst 5 gånger om året, tappar minst bort 2 kavajer om året. Har inte kokt en potatis eller stekt kött.

hahaha fast bra att det finns bilder man kan dölja saker med :) om ja nu skulle träffa han får ja väl gå en intensivkurs på hur man blir sofistikerad :)
hahaha nej men när det väl gäller så kan även jag :)

måste skriva vad petra hade skrivit på saras blogg!



over and out!  :)

ps Jenna Jameson ska ha tvillingar så ni vet det :)

Kommentarer
Postat av: Sara

hhahhahahahhahahahahhah...

jag är mållös. kan inte mer än:



HAHAHHAHAHA

:D

2008-09-26 @ 16:51:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehehe! Men vad fin du var på bilderna ;)

2008-10-01 @ 19:53:31
URL: http://icebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback