When I Grow Up hahahaha

totalt helt underbart att åka upp till göteborg med Kotten o Hästen :) vi åkte på tors svängde inom ullared hmm ja ska inte handla nått slutade ju med hmm ja handlade rätt mycket lol :)
sen blev det chill på kvällen somande nog vid 22 tiden :) fre blev det ut på stan! :) sara hade sagt att dom hade en sån riktigt god sushi så vi gick dit  :) super sushi hette det!! fy faaan vad gott det vart!!!!! :)vill ha nu igen!!
på kvällen vart vi ute på sticky sen en annan klubb hur roligt som helst!!
Sen som vanligt brottades jag med saras pappa vilket vi alltid gör när vi dricker, vet inte varför men kul är det :)
lite udda när man tänker efter sara e min bästa kompis o jag slåss med hennes pappa hahahh roligt roligt :) wiihoo
lör vart med chill vi köpte kräftor o räkor hur niccy som helst
köpte även en bok på second hand! första gången ja vart inne på sånt. Boken hette iaf Pojken som kallades Det
ni som inte har läst den måste göra det...man fattar inte hur det kan finnas sånna monster till människor i denna värld!


Handlar om ett barns kamp för att överleva mot alla odds.
När Dave Pelzer vid tolv års ålder omhändertogs av myndigheterna uppdagades en skakande historia. Sedan fyra års ålder hade han vanvårdats och systematiskt misshandlats av sin psykiskt sjuka mor. Dave isolerades successivt från sin pappa och sina bröder. Han behandlades sämre än en hund och många gånger önskade han att han skulle få dö.
Idag är Dave vuxen. Med beundransvärt mod lyckades han inte bara överleva sin fasansfulla barndom utan också skapa sig ett tryggt och meningsfullt liv. Det här är hans egen berättelse



Utdrag ur boken:
Hon sa att hon hade läst i en tidning om en Mor som hade tvingat sitt barn att lägga sig på spisen.

jag kände hur knäna bara vek sig på mig. medans hon drog på den stora lågan som skimrade i blått. hon bad mej ta av mej alla kläder men jag vägrade... då tog hon min hand å jag kände värmen å började känna doften av brända hårstrån








fan nu måste ja kolla tv skriver mera sen :)

GOOOOOO GÖTEBORG!!

citat från sara
Tina du gillar bara den låten/videon för det är ............ lol lol lol

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah sjukt jävla roligt hade vi! jag vill dit igen!!

ja udda att du o pappa ska brottas hahah du borde lägga upp bilden i bloggen! ;D



GÖTEBOOOOOOOORRRRG FFS!!

2008-09-04 @ 14:13:11
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback