word word word

nu är kl 03.52 o jag kan inte sova sitter o kollar på min serie som jag är fast i..den e sjukt bra faktiskt!!! o inget annat SARA!!! wiihoo nu spelar Glodfrapp i serien :)
drack en thai red bull o kan inte sova!
hittade en psykologi bok man kanske skulle läsa den istället för att glo tv hela tiden!

Idag vart ja inne på bokia  o hittade en som ja ska köpa sen när ja orkar typ imorgon om ja inte sover hela dagen



Svårt sargade människokroppar ligger en natt uppspolade på stranden i den lilla byn Castillo i södra Spanien, däribland en höggravid kvinna och en liten flicka med sin nalle tätt invid kinden. Ingen vet varifrån de kommer eller varför de flutit iland. Tjugotvå människor utan identitetshandlingar. Det enda de har gemensamt är att de är svarta - och döda.Den svenske journalisten Peter Lindh deltar i hjälparbetet denna natt. Vad han ännu inte vet är att han kommer att bli hotad till livet för att han har "sett för mycket", som det står i hotbreven han får en tid efteråt. Vad han inte heller vet är att några av de människor som står honom nära kommer att gå fruktansvärda öden till mötes. För Peter är det enda viktiga att försöka förstå hur allt hänger ihop, och tillsammans med polisen kommer han en vidrig människohantering på spåren. Det handlar om flyktingsmuggling, så mycket är klart. Men varför har offren ilsket röda märken som ett band runt midjan? Och vad betyder det att Peter får ett kuvert med en avskuren människotunga uppspikat på sin dörr?


Det låter som en bok för mig det :)
vad fan nu e kl halv fyra o jag e döpigg fast mitt ben fan sover!!!!
o jag e hunrig som tusan


hehe innan idag kollade vi på spiderwick o åt räkor..tok trevligt :)
och sen lite skogsäventyr lol lol
nu vågar man inte sova ju lol lol

nej nu ska ja väl kolla vidare sen sova...snart blir det ljust ute..fast snart vaknar nog sara o hästen
tack hästen att du tog på dig kläder för mig skull hahahah

over and out

Kommentarer
Postat av: snäckan

satan va du lagar mat till mig..!!! bra jobbat Haren! ;D



smarrigt de ska bli..nu ska ja leta film åt oss woho

2008-09-05 @ 18:52:18
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback