Glad igen

Nu har jag kommit hem från träningen :D riktigt nice att träna idag :D
mobil o headset sen kan man träna hur länge som helst .
FAAAAAN vad jag är sugen på McDonalds
det är den bästa maten som finns på hela jorden lol
nej inte riktigt men nästan ;P
Denna burgaren är jag riktigt sugen på :D
käkade ju New York Supreme så måste nästan testa denna med.









Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...hälsa på folk kanske.
Nu ska jag ta en dusch sen se vad jag ska laga till lunch :D
börjar bli hungrig.

Just de om någon sett mina solbrillor så säg till mig ;)


Kommentarer
Postat av: sara

inte hittat dina solisar än;)

2009-04-10 @ 17:52:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback