bilen :)

Igår blev det glad nyheter wiiihoo vi ska på jobbintervju wiihoo och med vi, menar jag såklart Erry o Batman ( sara o emma)
hahahhaha jag undra hur det ska gå :)
men ROADTRIP IAF!!!
(sara påminn mig om en sak. Bara säg dubbdäck lol )

fan att man inte fick på i bahamas lol lol

Igår blev det lite bira med Björn, Cez. carne, carro o mats.
slutde med att vi rakade av Cez håret ( han ville det)
så han ser ut som et o***n nu.
men fick lite film o bilder iaf från igår
haha fick verktyg till mitt lilla projekt med hehe


fick en kommentar av sara: men lägg ut den..antar att hon menar bilen så det ska jag göra :)
du som äger bilen, jag tar dina bilder. för att din bil är sååå sjuuukt cool, och jag vill verkligen ha den.

Om inte detta är en need for speed bil, så vet jag inte
vad är need for speed bil är :)

fast undra om man får köra på vägen med den, menar lagligt nu.
fan hade jag haft 90 tusen över, så hade inte jag tvekat en sec på att köpa denna bilden, hade kunnat äta nudlar i ett år lol










Kommentarer
Postat av: Sara

AHAHAHAHAH det skulle väl vara det med att du ska ha en sån bil!! ;D

2009-02-05 @ 18:35:19
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback