Chilligt o mycket folk

Igår jobbade båda Löken o Hästen så jag fick äran att passa Amigo :)
Jag hade sparat ett nytt avsnitt med Criminal Minds till oss så det blev chill i sängen o tv.
Helt seriöst så ligger han faktiskt o kolla på det...fast när jag tog på futurama så kollade han bort lol

Criminal Minds



Futurama



Men kommit på att han gillar spännande serier o filmer.  När jag passade han en lör så kollade vi på 24 dagar senare, vilket man säga är en "zombie" film :)

Ni som känner mig vet att jag verkligen inte är en hund människa, men Amigo gillar jag så mycket så han har faktiskt fått en egen Spongebob skål :) Sara du vet att jag har vissa saker i min lägenhet som man bara inte rör lol

Sen igår blev det lite fest :) Vart först hos pappa o käkade middag och fixade lite med hans tv
sen åkte jag upp till mats o carro, tvekade först, sen tog jag en klunk och då kunde jag inte köra iaf, så kunde likaväl dricka mera lol
Men det vart en rolig kväll mycket snack o skratt :)

Sen idag när man "skulle sova" så fick jag ett sms av Sara vill du med till 34an! hela kroppen o hjärnan skrek NEJ!! Men bitchen som jag är så reste jag mig o gick dit lol
( ni som känner oss fattar skämtet om bitchen)

DET VART HELT SINNES!!!! jag satte mig o fikade och lät sara gå runt o kolla.
Vid mitt bord satt 2 gubbar o 2 thai tanter. Den ena gubben måste varit en agent!
Jag lyssnde när dom satt o pratade med varandra, sen ibland kom det fram folk o pratade med han, o då började han pratade på deras språk. Han pratade thai, engelska (riktig engelsk dialekt)  tyska, albanska, italienska och rumänska!!

Vem i helvete kan rumänska!
sen hade han undervisat i tyskland!

Sara o jag kom på att måste vara en sån cool agent
Menar hade han fixat håret o tagit på en kostym...vem vet...



Kommentarer
Postat av: Sara

det lär varit en agent ffs! jobbat undercover i alla länder..!

2009-02-21 @ 14:09:52
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: agentent

hur såg thaierna ut ?

2009-02-21 @ 16:50:36
Postat av: Jennie

tyst med dig!! den va bra!! punkt slut. hade den låten varit bra hade den ju gått vidare ;) det är bra här, med dig med??

2009-02-22 @ 09:00:02
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback