Insomnia

Ibland kan man bara inte sova..ligger vaken o bara glor..har iaf spelat guitar hero inatt o kollar futurama :)
körde mamma till jobbet vid 06.30
 sen hade hon glömt saker hemma, så fick köra tillbaka o hämta hennes saker :)

Nu börjar jag bli hungrig med så dax att fixa lite frulle  :)
har laddat ner nya avsnitt med Life o Lost
så det blir att kolla på det..sen förhoppningsvis sova lite..



Sitter o kollar runt lite på nätet så hittade jag detta

Kriminalvården söker folk i alla landets regioner: Nord, Mitt, Stockholm, Väst, Öst och Syd. Främst handlar det om kriminalvårdare och frivårdsinspektörer. Under 2009 behöver man nyanställa runt 600 personer. Under grundutbildningen som pågår 28 veckor erbjuds visstidsanställning. De som söker ska ha någon form av eftergymnasial kompetens, gärna med inriktning samhällsvetenskap eller beteendevetenskap

inte helt fel...hmm ska nog kolla upp det lite närmare idag,efter jag har sovit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback