lör

Igår vart jag bella po och mamma på bio, vi såg Män som hatar kvinnor
FYYY FAAAN VAD BRA DEN VART!!!

Kan inte sluta tänka på den!!! Salander är fan den coolaste människan ever!!
Noomi Rapace gör ett sjuuukt bra jobb att spela henne!
den varade 2.5tim men den vart bra hela tiden!
Ok visst att dom missde ifrån boken, o att boken är mycket bättre, det är mera action i boken tycker jag,
 men bättre film kunde dom nog inte göra
SINNES BRAAAAA!!!

hehe sa till mamma att jag skulle göra en likadan tattoo som Salander har, gissa om det vart uppskattat av min kära mor lol

När den började fick jag sån gåshud!

hahaha Bella hoppade till några gånger med lol lol
såg nästan ut som hon lyfte från stolen en gång ;)



Jag måste få ta på denna postern

Kommentarer
Postat av: Bella

En av de bästa filmerna ever!!

2009-03-05 @ 14:08:00
URL: http://icebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback