Pannkakor :)

Har nyss kommit hem från Bella o PO :)
käka massa pannkakor o kollade på film.
Märkte en annan konstig sak med Bella...det är att hon dricker smeten till pannkakorna lol lol
Men Bella är en konstig liten filur ;P

Innan idag vart jag hemma hos Erry o Hästen o fika :)
Erry hade bakat massa goda muffins o bullar.
wiihoo

Tyckte lite synd om Hästen att jag tog hem mitt guitar hero, fast hon har ju lånat mitt xbox i några år lol lol
vi måste börja på ett nytt need for speed Batman.

Nu kan jag inte sluta lyssna på bandet Kings of Leon med låten Use Somebody sinnes bra alltså

Nej nu ska jag spela Guitar Hero..måste slå den gubben Lou
(jävla horgubbe)

Måste sätta upp min strippstång imorgon!!!

over and out


Kommentarer
Postat av: Bella

Pannkaksmet är det bästa!!

2009-02-23 @ 15:51:10
URL: http://icebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback