I ain't gon' stop until I see police lights

Igår vart Kotten och jag ute på roadtrip :) och gissa vem som körde hehehe :)
vi åkte till sölvesborg o käkade på steak house, fy faaaan vikket lass med mat alltså!
super gott!
 Sen drog vi hem till Kottens mamma, med andra ord Stor Kotten, så fick ho hänga ut på en runda, in the big city lol lol

Fick en siren av sara o emma! det är en typsikt tina grej!!
Så när sara o jag vart ute o körde så tog vi på den!! hahaaha jisses vad det lyste och blinkade i bilen!
( fast min är rosa )



De vart tom en bil som stannde hahah dom trodde väl att det vart polisen lol hahaha
o ja, jag vet att det är olagligt heehe..lite bus måste man hitta på ;)

Idag när jag körde hem från mamma så hade sara dunkade jag saras skiva! Infected Mushroom o Kai Tracid hehe ovanligt att hon har en sån skiva men jag klagar ej :)

Satt i bilen o dunkade Trance and Acid o sjunger för glatta livet, (eller kanske skriker ) TRANCE AND ACID!!
sen står det 3 st polisbilar som kollar hastigheten! höll fan på att skita ner mig!
hahahaha

nej nu ska jag till banken

hej hej

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha sirenen e skitkul!!

2009-01-29 @ 18:32:30
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Storkotten

Sölvesborg stavas det!! Kram, kram

2009-01-31 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback