Städa..



Ett schema är systematisk och/eller översiktlig uppställning för att förenklat återge ett flöde av information, tid, tekniska kopplingar och liknande.

Idag har jag städning på mitt schema..tråkigt!!!!
har storstädning i min garderob...hehe fast man hittar roliga saker ibland hmm lol

Nej seriöst så hittade jag Need for Speed Hot Persuit till PS 2.

Sen sjuuukt mycket sladdar som man "kan behöva" ha i framtiden.

nej nu kommer mamma med bilen lol lol
ska lämna henne så jag får ha bilen ikväll lol lol
konstigt eller vad!

eller man kanske ska tvätta hennes bil ..hmm vikka blonda kompisar har jag hmm ;) pik!!!



hahha skojar bara.
undra när man är klar man allt städ!
vill bara lägga allt under sängen!!

hehehe

skriver mera sen
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback