Måndag

jag orkar inte skriva något o helgen lol lol
kan väl säga att det vart en mycket sjuk lör...lol lol lol
jaja sånt som händer lol
Så sara nu har jag skrivit lite om det hahah

Idag har jag ont i kroppen hmm undra man dansade mycket så man fick ont i den lol hmm
Armen är konstig, men måste legat konstigt inatt

Förhoppnigsvis blir denna dag en fixardag, men det återstår att se.
Missade iaf ett möte hmm börjar ju inte bra.
Ska till banken med, sätta in lite pengar och betala mina räkningar.
 
 Nu ska jag snart göra lunch..börjat lyssna på HIM igen












Kommentarer
Postat av: Sara

du sa ju att du inte dansade?! hahahahaha inne på loch då? :D HAHA

2009-03-03 @ 09:04:30
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback