tråkigt inlägg

Igår var jag med emma på stan o spanade runt lite :D riktigt nice var det..sen fixade vi lite med sara nya bil.
efter allt fixandes så gick jag hem o fixade till mig, för det skulle bli utgång...Vi skulle sitta på uteserveringen o ta en öl o spana på folk. Hade faktiskt tänkt dra hem tidigt med, om man inte hade fått något ragg dvs hehe

Fast mitt party humör försvann o jag blev bara mera o mera arg på allt. Sen blev klockan så mycket, så ingen mening att dra dit..meningen var ju att sitta ute...
Men mötte upp bella iaf...hon var inte heller den gladaste människan igår.
När Po o Mackan kom så körde vi o köpte thaimat ..sen satt vi o kollade på fråga olle och girls of the playboy mansion eller the girls next door som det även kallas.
Mackan tog några öl hos po och jag var ens inte sugen ..tänkte bara att jag vill skjuta ihjäl folk igår...hemskt..men jag var så sur igår. Var nog bra att vi inte gick ut går hahahaa, men finns ju andra dagar man kan gå ut o spana :D
Men de var ju absolut en trevlig kväll iaf :D Bella typ idiot förklarade en i playboy programmet...så hade bella fel typ...hahahaaa ( om den flygande fisken)

Sen på kvällen när Bella satt med en flit o frös som en isbjörn så satt jag o svettades som en gris, vet ej vad som hände det bara rann på ryggen...idag är det typ samma..fast jag känner mig frisk fast sjuk iaf, en konstig känsla.
Ska iaf ta mig ut o köpa godis o glass, om inte mamma vill komma med det.
Nu ska jag kolla vidare på mina serier





Kommentarer
Postat av: Bella

Haha jag har alltid lärt mig att fåglar FLYGER och att fiskar SIMMAR!! Vad fan vet jag!? Hahahaha

2009-05-22 @ 21:51:20
URL: http://icebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback