Träning, fixar i lägenheten o Kstad =)

Idag blev det träning..skönt som tusan var det =) man känner sig så nyttig...men nu när jag tränat idag så förtjänar jag att ligga på soffan hela kvällen =)

Idag har det varit några gubbar i min lägenhet och fixar massa..vet inte vad men jag får iaf storstäda!!!
ser ut som skit här nu! PALLA!!!

Har iaf två bilder..så er som har varit så vet ni att min toalettstol inte ska stå där...på bilden står den i duschen.. hmm





Fan vad dåliga bilder det blir från mobben nu...har väl tappat den några gånger för mycket i golvet..
får köpa en ny =)

Sen idag var jag mamma och Dan nere o kstad och hälsa på Lina och Matthias =)
dom har nyligen fått barn.

Han var såååå sööööt =) =)
Ska snart ner igen och hälsa på dom

Nej nu ska jag göra mat sen kolla lite serier...städning blir imorgon jag orkar inte just nu iaf...

over and out

Kommentarer
Postat av: Bella

Fan vad det ser ut! Då förstår jag att du behövde hem och städa! Haha! : )

2009-10-02 @ 12:08:54
URL: http://icebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback