Glad :D

Igår vart en sjuukt nice dag :)
Det började med att jag drog upp till björn och drack lite mcd kaffe, vilket jag tänkte ge förslag på till Björn idag igen.
När jag kom dit så satt Carro o Mats där, så det blev lite prat och vi bestämde oss för grillning imorgon.

Efter Björn o körde jag till karlskrona för att träffa en sjukgymnast för mitt knä och för första gången på flera år så känner jag att det händer något nu :D :D
Måste ju säga att köra dit var roligt hahaha fick fråga om vägen körde heeelt fel trodde jag, men jag var och virrade på rätt väg iaf hahahah. Tallen ringde mitt i mitt felkörande med hahaha, tror jag skrev rätt mycket hahahahah

Sjukgymnasten reko operation till läkaren så det kanske äntligen blir av med det.
Första operationen var inte så lyckad så hoppas på denna :D
Men som alltid så finns det ju risker, men får prata med läkarna och se vad dom ska göra och sånt bla bla bla bla
I  slutet så tejpade hon mitt knä och det ska jag i 2 veckor fett nice :) haha





När jag kom hem från Karlskrona
gick jag hem o la saker i lägenheten sen direkt till Bella o PO för att äta lite mat :)
Bella hade gjorde super god mat :)

Efter middagen blev det Halv åtta hos mig, sen Linda Rosing wiihoo :D älskar det programmet lol
Innan jag drog hem till mitt så körde jag hem till mamma och hämtade lite alvedon
Hehe mamma sa jag har en påskpresent till dig :D
Jag fick en ny stekpanna wiiihoo :D :D
ville verkligen ha det :)
Mina är kass

Nej nu ska jag snart ta en dusch o fixa till mig

Hoppas din rygg blir bättre snart Erry :(

Kommentarer
Postat av: världens största spice girls fan ;)

ha snart sätter du fötterna på bonn marken! det är nästan så jag får stå o vänta på er utanför petras den kvällen o dokumentera det!! HAHAHAHAHH!

2009-03-18 @ 17:04:00
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: sara

idag e ryggen liiite bättre :)

snyggt du slängt upp dina rosa (?) strumpor på datorn hehe

2009-03-19 @ 07:27:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sara

MEN BLOGGA DA JAG HAR JU KOMMENTARET FLERA ST NU!



seriehäxa ;D

2009-03-19 @ 13:23:29
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: emma

Ha ha ha äter du nånsin mat hemma eller är du alltid hos B-O och Pella o snyltar? ha ha ha varje inlägg har du varit där ;)

2009-03-19 @ 16:18:02
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback