hahaha

idag sov jag tills 16 eller natt :) skont som bara den. sen har jag traffat nagra thaifolk lol helt sinnes!! nu ska jag o en annan tjej fran thailand aka runt o kolla in utelivet i bangkok hehe ja sa att jag ville till patpong o ville in skiten lol...nu e det thai nyar sa alla kastar vatten pa varandra det borjar imorgon o varar hmm i 3 dagar tror jag ..just nu e jag helt blot!! i vitt linne med!! nu vet nog sara vad jag onskar och vad jag hade lol lol :)
hoppas du hade det kul pa jobbet idag :)

patrick ringde o kollade nar jag skulle til phuket..men det verkar vara sa att ja far stanna i bangkok for allt stanger nu under nyar! javla skit med!!..

ska sova med hon far amsterdam inatt med sen blir det att flytta vakna ju ratt sent idag sa det blev inget ! hmm det blev buckets o hangel igar..traffade skit sota killar hehe
fick nyss reda pa att man ska dra tbx kl fan en timme!! vd fan!! hehe fat det vart ju bra att veta det
mamma ringde o sa att hon o mormor stadar min lagenhet hehe menar verkligen storstad hehe inte fel det lol lol
guud vad trott jag e tror jag dor snart! men maste se patpong sen blir det nog att dra hem o sova lite
snorungar sm sprutar vatten pa en fast ja kaste ju tillbaks!! hehe..e saa trott pa fragan you India!!! NEEEEEEJ!!!!!

oj oj vad jag bloggar nu hehe!! m[ste fixa minneskort til min kamera med





Kommentarer
Postat av: Tallen

Gött att du är nere. :)
Ha det så skoj. Gott nytt år! :)

2008-04-12 @ 11:06:09
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback