Saras lökar o meloner

har jobbat idag o e ledig imorgon wiiihooo!!!! :)

efter jobbet hämtade batman mig sen hem till dom o Pet hade lagat sjukt gooood mat!! fast det gör hon alltid :) tack för maten :)! Kotten o jag drog till Ronneby där hon hämta sin kamera :)
sen drog vi o handla då blev det tafs på både meloner o lökar lol lol

Efter det drog vi till långasjön och tog lite sexiga bilder på mig  ;) lol lol lägg dig på bron säger HON!! värsta osmidiga kvinnan (kvinna lol) i världen lär ja vara lol lol som ner ser på bilden lol



och ni ska se vad ja kan hoppa HÖGT!!!



ser ni ELIT IDROTTARE FFS ;)
sen att ja får mitt kors i ögat det gör väl inget lol



Underbart bara inget annat :) wiiihooo



KÖR INTE FÖR FORT!!! LEKER VAKT



sen jaga vi lite får o andra djur...vi pratade med dom oxå
det ena djuret lika emma lite tyckte ja allt!!
finns det bufflar i sverige NEJ det gör det fan inte lol

Kommentarer
Postat av: Sara

sjukt sexiga foton

hahahahah, Saras lökar o meloner kan nog tolkas fel för dom som inte var med HAHA

2008-08-07 @ 20:39:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Hästen

Hora ja e inte lik djur lol lol :-)

2008-08-11 @ 09:06:05
URL: http://missnielsen.blogg.se/
Postat av: Jenny

os nästa tina? ;)

2008-08-11 @ 15:34:29
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Josefa

Vilka stiliga gymnastiska ställninar du sitter inne på Tina! Attans att man inte fick se mer av dem i Thailand :D

2008-08-14 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback