Samui :)

Nu ar vi pa samui helt underbart! igar vart jag pa halfmoon med hakan stoffe johanna hanna o funny sjuuukt javla roligt!!! vi forfestade tills tyo  fast e dock sinnes sliten idag har ej sovit natt inatt bara festat o dansat..hmm nina o jag gjorde i forgar typ lol lol !...hittat nagra snygga killar med hehe
man ju latt bli tok kar har i alla snygga killar!!! 


hmn nagra dagar senare igar vart jag over igen hos hakan o stoffe festade pa phangan alltsa det e helt sinnes vad folk det vart dar!!! hoppade eld hopprep o man kastade sig igenom en ring av eld!! jag alskar det verkligen!
vi bor med ninas paron nu fast vi ska dra vidare imorgon fran samui till phangan for det e ju snart FULLMOON!!!

annars ar det skit bra! ligger pa stranden o glassar o ater super gott!
vi forsoker fixa med bilder nu sa kanske bli att man lagger upp nagra
hmm vad har mera hant hmm jo traffat killar o sant mys hahaha
ikvall blir det att vi drar ut o ater sen vidare till en annan strand o tar nagra ol! wiihoo
maste hyra en jetski med det verkar vara sa roligt! men nu e eldhoppandet avklarat iaf
nu har nog denna datan hangt sig ! piss med bloggen verkar funka iaf men inget annat!
vill kolla pa thaiboxning med ! det e ikvall hahahha som alla andra kvallar lol
nu maste ja fora over pengar haha fast vi har inte gjort av med nagot alls nastan eller jag har ju gjort av med mycket pa phangan ! men nan gang ska man val festa lite!
det verkar inte funka med bilderna sa ni far vanta med det lite till!
nej nu blir det att kopa nya skor mina blev stula igar hahaha forlat emma! haha

ha det bra alla nissar !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback