Pengar o annat

hmm..vad ska man skriva idag..jo det kommer nog att fixa sig med pengar...även om det e några tusen mindre än vad jag trodde men men sånt som händer får leva skit snålt istället.

Igår vart jag hos mamma och käka thaimat super gott :) sen kollade vi på våran serie hehe elin blev oxå fast hehe så nästa tors blir vi tre st tror jag :)

hahaaha har ett nytt smeknamn med "klicken" lol lol bajshumor IS DA SHIT!!
ÅÅÅÅå jag e dagmamma oxå !! det ni tina kan ta ansvar lol

sitter o kolla lite bilder det e ju faktiskt bara 11 dagar kvar tills jag åker från karlshamn wiiihooo :) nu kommer det ju fixa sig med pengar och jag kommer ha den summan jag vill ha med mig ner tror jag. Annars får jag skriva på bloggen: MAMMA JAG E PANK IGEN SKICKA PENGAR!! :) vad det inte det vi sa igår haha.

Vill ringa Kotten fast vågar inte hon kanske sover!!! VAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNA!!!! hahahahhaahaahah nu fick jag sms av henne UDDA lol

nej nu ska jag dammsuga eftersom jag har el igen :)
eller som det smarta tjejen sa. Jag är inte elberoende för jag bor i stan!

over and out

Kommentarer
Postat av: Tallen

Hehe. Nice med egen blogg. :)

2008-01-11 @ 11:11:53
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback