Blink 182 I miss you

Nu vart östersjö över men måste säga att det varit en helt underbar festival :)
fre sexparty :) det är ju alltid lika roligt med porr! :) porr är som allbran en bra start på dagen.

lör hade jag fest fyllde 25 eller på sön gjorde ja det.
Innan på dagen så åt sara o jag mat o så fick ja mina presenter wiiiihoo älskar sånt :)
o visst fan börjar man gråta med!! :)

sen gick vi hem o började förbereda lite för festen ...fixa lite  snacks o sånt :)
sen kom folket kommer inte ihåg hur många vi vart en sjukt roligt vart det!! o helt underbara presenter med!! tack alla!!

sen på kvällen gick vi ut hmm vart fan gick vi..jo lorden gick vi till :)

avslutet på natten kunde vara bättre hoppas du dör ditt svin!!! usch ja blir helt äcklad bara ja tänker på dig!!!

öppna mitt skåp idag hmm där stod dunken hahahahahhahaaha mycket lycka det...får väl köpa lite läsk :)

nu vill  ja inte skriva mera

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah adte var bra sammanfattning ;)

2008-07-21 @ 20:59:04
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: ost

haha kort och koncist :)

2008-07-22 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback